شیراز، در این روزها شیرازتر از همیشه است. شیرازِ غزل های سعدی ست. امشب در باغ اناری قدم زدم. خرمالوها رسیده بودند، باران می آمد، دیوارهای کاهگلی باغ خیس شده بودند و بوی خاک فضا را پر کرده بود. جیر جیرک ها آواز می خواندند و هوا عالی بود.
یک زمانی در همین باغ برنامه ریختم که 23 سالگی با همسرم به این باغ بیایم! سال ها از برنامه عقب افتادم و همچنان تنها به این باغ سر می زنم.
ما را در سایت از سیر تا پیاز پیاده روی اربعین: از تهران به مرز مهران دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92