نه به سهمیه پزشکی

خرید بک لینک

اگر سهمیه کنکور، حق فرزندان هیئت علمی ها و خانواده ایثارگران هست، مسلما ما هم این حق رو داریم که بدونیم کدوم پزشک با سهمیه رفته دانشگاه.

جونمون رو که از سر راه نیاوردیم. اگر توی مهر نظام پزشکی و سر در مطب حضرات اجبار نشه که بنویسن "سهمیه ای" و ما این حق رو نداشته باشیم که بین پزشکی که با توانایی های فردی خودش پزشک شده و پزشکی که با رتبه 20000 پزشکی خونده انتخاب کنیم، مطمئن باشید روند رو به رشد توریست سلامت معکوس میشه و ایرانی های پول دار هم برای درمان به کشورهای دیگه خواهند رفت.

ببینید این رو کی گفتم!

از سیر تا پیاز پیاده روی اربعین: از تهران به مرز مهران...

ما را در سایت از سیر تا پیاز پیاده روی اربعین: از تهران به مرز مهران دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 14:30

صفحه بندی